Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ψεύτικων συνδέσμων, η πιο συνηθισμένη μορφή ηλεκτρονικού "ψαρέματος". Οι επιτιθέμενοι για να παρασύρουν τους παραλήπτες να μοιραστούν τις προσωπικές τους πληροφορίες, μεταμφιέζονται (π.χ σε έναν γνωστό πάροχο ή σε κάποια αρχή ή σε έναν συνάδελφο κ.α).
Όταν αναγνωρίσετε το ύποτο μήνυμα ή την απόπειρα ηλεκτρονικού ψαρέματος (phishing):
- Πρόσβαση στο λογαριασμό από web: Είσοδος.
- Επιλέγετε το ύποπτο μήνυμα.
- Επιλέγετε Αναφορά(επάνω γραμμή εργαλείων)-> Αναφορά ηλεκτρονικού ψαρέματος.
Αν το εισερχόμενο δεν ανήκει στην κατηγορία ηλεκτρονικού ψαρέματος, επιλέγετε μετακίνηση στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία.
Η ανεπιθύμητη αλληλογραφία διατηρείται για 30 ημέρες προτού διαγραφεί αυτόματα.
Εάν κατά λάθος, έχετε μετακινήσει ένα μήνυμα στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία, μεταβείτε στο φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.
Επιλέξτε το μήνυμα και στη συνέχεια Αναφορά > Μη ανεπιθύμητη αλληλογραφία. (Μετακίνηση στα εισερχόμενα).
Χρησιμοποιήστε δωρεάν λογισμικά της Microsoft για να εντοπίσετε και να καταργήσετε την απειλή:
Λήψη του προγράμματος σάρωσης ασφαλείας της Microsoft (Windows 11 και 10)
Προστασία από ιούς, Windows Microsoft Defender (Windows 11, 10 και 8.1)
Microsoft Security Essentials (για προηγούμενες εκδόσεις των Windows)
Αντιμετώπιση προβλημάτων στον εντοπισμό και στην κατάργηση απειλών