Το Πάντειο Πανεπιστήμιο ανακοινώνει την έναρξη της δωρεάν πρόσβασης στις υπηρεσίες του GSuite for Education της Google, για το προσωπικό του ιδρύματος
καθώς την υπηρεσία δεύτερου ιδρυματικού ηλεκτρονικού λογαριασμού (e-mail).
Συνεχίζετε να χρησιμοποιείτε τις υπάρχουσες ηλεκτρονικές διευθύνσεις της μορφής @panteion.gr και τις υπηρεσίες τους, όπως ήδη εφαρμόζονται.
Η υλοποίηση της νέας υπηρεσίας, έγινε μέσω της συνεργασίας με την ΕΔΥΤΕ Α.Ε. & τη Gunet στα πλαίσια του Έργου Ήφαιστος.
Οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις είναι της μορφής xxxx@edu.panteion.gr , όπου xxxx είναι το ίδιο id που έχετε στο xxxx@panteion.gr.
Η υπηρεσία είναι αυτόματα διαθέσιμη με τη χρήση του ηλεκτρονικού σας λογαριασμού Uregister.
Πρόσβαση στην υπηρεσία από :mail.edu.panteion.gr .
Εναλλακτικά είσοδος από εδώ Επιλέγετε, σε ποιον από τους δύο λογαριασμούς που διαθέτετε (
Πληροφορίες για το Gsuite θα βρείτε εδώ
Οδηγός βασικών υπηρεσιών του G Suite.
gmail είσοδος : mail.edu.panteion.gr
Ημερολόγιο είσοδος κι από: calendar.edu.panteion.gr
google drive είσοδος κι από: drive.edu.panteion.gr
Πληροφορίες και οδηγοί χρήσης για όλες τις υπηρεσίες είναι διαθέσιμα από την
Χρήσιμοι σύνδεσμοι :
- Google Apps for Education
- Google Apps Learning Center
- Google Apps for Education: Common Questions
- Google for Education Help Forum
Αλλαγή κωδικού
Σε περίπτωση που δεν θυμάστε τον κωδικό σας (password) ή θέλετε να το αλλάξετε, χρησιμοποιήστε την Υπηρεσία Διαχείρισης Κωδικού Χρήστη του Παντείου Πανεπιστημίου σε αυτόν το σύνδεσμο.
Πολλαπλοί λογαριασμοί
Σε περίπτωση που έχετε περισσότερους από έναν λογαριασμό Google, μπορείτε να ρυθμίσετε να γίνεται εναλλαγή μεταξύ των λογαριασμών σας, χωρίς να χρειάζεται κάθε φορά αποσύνδεση και επανασύνδεση. Οδηγίες εδώ
Υποστήριξη χρηστών
Αιτήματα σχετικά με την προσφερόμενη υπηρεσία και αναφορές προβλημάτων υποβάλλονται αποκλειστικά μέσω email στη διεύθυνση:
Για την ταχύτερη διεκπεραίωση των αιτημάτων συστήνεται η χρήση των ιδρυματικών λογαριασμών (@edu.panteion.gr ή @panteion.gr) αντίστοιχα.
Emails σχετικά με την χρήση των υπηρεσιών της Google ή της Microsoft που απευθύνονται σε προσωπικούς ηλεκτρονικούς λογαριασμούς ή σε άλλες υπηρεσίες του Πανεπιστημίου ενδέχεται να μείνουν αναπάντητα ή να απαντηθούν με σημαντική καθυστέρηση.