Η χθεσινή (29/1/2025) πολύωρη και έκτακτη βλάβη στην παροχή ηλεκτροδότησης στην περιοχή, προκάλεσε δυσλειτουργίες στο δίκτυο και στα πληροφοριακά συστήματα του Παντείου.
Από τις 15.00 μέχρι τις 19.30 αποκαταστάθηκαν σταδιακά οι λειτουργίες των παρεχόμενων υπηρεσιών του Ιδρύματος, εκτός από την πλατφόρμα του openeclass, η οποία βρισκόταν εκτός λειτουργίας από χθες 29/1/2025 στις 17.30 μέχρι σήμερα 30/1/2025 στις 12.30. Στις εργασίες αποκατάστασης της συγκεκριμένης πλατφόρμας, αποφεύχθηκε η επαναφορά της από πρόσφατο backup, με αποτέλεσμα να επιστρέψει σε κανονική λειτουργία χωρίς απώλεια των δεδομένων της και του περιεχομένου της, μέχρι τη διακοπή λειτουργία της.